Zdecydowanie najważniejsze | Ważne, ale nie najważniejsze | Mało ważne | Nieważne | |
Dostosowanie programu merytorycznego szkolenia adekwatnie do czasu trwania szkolenia | ||||
Kompleksowość tematyki (obszerny i wyczerpujący zakres tematyczny) szkoleń w ramach projektu | ||||
Dostosowanie tematyki i programu merytorycznego szkolenia do indywidualnych potrzeb uczestników | ||||
Przydatność w pracy zawodowej zagadnień omawianych podczas szkolenia | ||||
Przygotowanie merytoryczne trenera w zakresie tematyki szkolenia | ||||
Kompetencje i doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń | ||||
Praktyczny sposób przekazywania treści szkolenia (np. warsztaty, zaangażowanie uczestników w proces szkolenia) | ||||
Atrakcyjna forma prowadzenia szkoleń (np. wykorzystanie pomocy dydaktycznych i środków multimedialnych) | ||||
Pozytywne nastawienie trenera do uczestników szkolenia, zachowanie interakcji między trenerem a uczestnikami | ||||
Jakość materiałów szkoleniowych | ||||
Odpowiedni harmonogram szkolenia (długość trwania szkolenia, terminy szkoleń) | ||||
Odpowiedni dobór uczestników i wielkość grupy | ||||
Nieodpłatność szkolenia, dofinansowanie | ||||
Samodzielna realizacja projektu przez pracodawcę | ||||
Realizacja projektu przez podmiot niezależny od pracodawcy (np. instytucję szkoleniową) | ||||
Monitoring efektów szkolenia (np. sprawdzian zdobytych kwalifikacji) | ||||
Możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego posiadane kwalifikacje | ||||
Dogodna lokalizacja miejsca szkolenia | ||||
Dobry standard warunków lokalowych szkolenia | ||||
Zdecydowanie najważniejsze | Ważne, ale nie najważniejsze | Mało ważne | Nieważne | |
Dobre warunki akomodacji (catering, nocleg) |