| Zdecydowanie najważniejsze | Ważne, ale nie najważniejsze | Mało ważne | Nieważne | |
| Dostosowanie programu merytorycznego szkolenia adekwatnie do czasu trwania szkolenia | ||||
| Kompleksowość tematyki (obszerny i wyczerpujący zakres tematyczny) szkoleń w ramach projektu | ||||
| Dostosowanie tematyki i programu merytorycznego szkolenia do indywidualnych potrzeb uczestników | ||||
| Przydatność w pracy zawodowej zagadnień omawianych podczas szkolenia | ||||
| Przygotowanie merytoryczne trenera w zakresie tematyki szkolenia | ||||
| Kompetencje i doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń | ||||
| Praktyczny sposób przekazywania treści szkolenia (np. warsztaty, zaangażowanie uczestników w proces szkolenia) | ||||
| Atrakcyjna forma prowadzenia szkoleń (np. wykorzystanie pomocy dydaktycznych i środków multimedialnych) | ||||
| Pozytywne nastawienie trenera do uczestników szkolenia, zachowanie interakcji między trenerem a uczestnikami | ||||
| Jakość materiałów szkoleniowych | ||||
| Odpowiedni harmonogram szkolenia (długość trwania szkolenia, terminy szkoleń) | ||||
| Odpowiedni dobór uczestników i wielkość grupy | ||||
| Nieodpłatność szkolenia, dofinansowanie | ||||
| Samodzielna realizacja projektu przez pracodawcę | ||||
| Realizacja projektu przez podmiot niezależny od pracodawcy (np. instytucję szkoleniową) | ||||
| Monitoring efektów szkolenia (np. sprawdzian zdobytych kwalifikacji) | ||||
| Możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego posiadane kwalifikacje | ||||
| Dogodna lokalizacja miejsca szkolenia | ||||
| Dobry standard warunków lokalowych szkolenia | ||||
| Zdecydowanie najważniejsze | Ważne, ale nie najważniejsze | Mało ważne | Nieważne | |
| Dobre warunki akomodacji (catering, nocleg) |